20. helmikuuta 2017

BC puoliväli

Nyt on viisi viikkoa Bikini Challengea takana ja fiilikset ovat vielä aika hyvät! Kaksi ensimmäistä viikkoa jaksoin painaa täysillä, mutta sitten alkoi pienet lipsumiset syömisten saralla. Muutamia karkkeja ja pieniä paloja mm runebergin tortusta, sekä yhden paniinin söin kerran töissä kun oli niin kova nälkä. Treenit olen vetänyt täysillä tähän päivään saakka, mutta nyt tuntuu siltä, että voisin lisätä ainakin yhden aerobisen lisää ja pyrin tekemään myös sen viidennen salitreenin loppuviikkojen ajan.


Viime viikolla minulla oli lepoviikko, joka tarkoitti yhtä aerobista ja yhtä salitreeniä. Se tarkoitti myös paljon lipsumista ruokavaliosta ja aivan liikaa karkkia... Mulla oli myös pari cheat mealia viikon aikana, sillä en saanut mitenkään järjestettyä vain yhtä päivää tankkaukselle. Söin kuitenkin muut ateriat, sekä toisen lämpimän ruuan ohjeen mukaan, jos satuin tankkaamaan. Kaikki karkit ja muut herkut on kuitenkin nyt syöty pois kaapeista kummittelemasta, joten voin lähteä hyvillä mielin kohti seuraavia viittä viikkoa!


Olen huomannut kropassani aika paljon tiivistymistä, sekä esimerkiksi olkapäideni leventyneen ja saaneen muotoa. Olen todella tyytyväinen jo näihin tuloksiin! Nämä kuvat ovat viikoilta 4 ja 5 ja esimerkiksi paidattomat kuvat ovat päivältä, jonka aloitin syömällä töissä hampurilaisen ja muutaman muun herkun. "Pilalle" mennyt lepoviikkoni ei siis hirveästi tuonut inhottavia muutoksia kroppaan, mutta mieleen sekä kasvoihin kylläkin. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti