4. toukokuuta 2016

15 FAKTAA MINUSTA

Hirveenä en ole itsestäni tai bloggaamisestani kertonut ja moni kävijä varmaan on miettinyt, että mitä olen miehiäni. Ajattelinkin siis kertoa teille 15 faktaa itsestäni. Nää on tämmöisiä aika perusfaktoja ja tulen varmasti tulevaisuudessa kertomaan myös oudompia ja hassumpiakin faktoja itsestäni. Tällä postatauksella haluan kuitenkin varmistaa, että te lukijat tiedätte kaikki oleellisimmat asiat minusta.

~ Olen syntynyt 14.03.1997, myrskyisenä perjantaiyönä kello 03.33.
~ Horoskooppimerkkini on Kalat ja kaikki sen piirteet muistuttavat täydellisesti minua. Olen siis hyvin tunteellinen ja herkkä ihminen, joka on rakastava ja huolehtiva muita kohtaan.
~ Olen 159cm pitkä (lue: lyhyt) ja tunnen välillä jääväni muiden jalkoihin. Olen kuitenkin oppinut pitämään pituudestani, enkä edes haluisi kasvaa tästä. Lapsuudessa minusta ennustettiin 182cm ja myöhemmin 165cm.
~ Olen luonnostani vaaleahiuksinen, mutta olen jo muutaman vuoden ajan värjäyttänyt tukkaa harmahtavaksi/hyvin kylmän vaaleaksi. Olen kuitenkin todella huono ylläpitämään väriä ja keltaisuutta on havaittavissa aika ajoin.
~ Luonteeltani olen hieman ujo ensialkuun, mutta erittäin puhelias ja äänekäs kunhan tutustun ihmisiin. Olen myös hieman yllytyshullu ja riehun jokseenkin paljon tietynlaisessa porukassa.














~ Valmistun keväällä Pyhäjärven lukiosta aika heikoin tuloksin. Alunperin minun piti lähteä ysiluokan jälkeen ammattikouluun, mutta peruin saamani paikan ja hain viime tipassa lukioon.



~ En ole yhtään lukija/opiskelijatyyppiä, mutta opin nopeasti jos panostan. Opin parhaiten kuitenkin tekemällä ja virheiden kautta. 

~ En tiedä, miksi oikein hain yliopistoon ensisijaisesti, sillä siellä lukemista on varmasti ja paljon. Kaipaan kuitenkin muistiinpanojen tekemistä ja sitä opiskelumeininkiä. (amk.sta semmoinen kuva, että tehdään vaan ja luetaan vähemmän :D)

~ Yläasteella olin haka matematiikassa, mutta lukio sai viimeisenkin mielenkiintoni häviämään kyseiseen aineeseen.

~ Lukion aikana lempiaineitani olivat biologia ja historia, sekä liikunta.














~ Harrastan tällähetkellä kuntosalilla käymistä, sekä bloggaamista. Piirtelen ja laulelen myös satunnaisesti, mutta ne ovat jääneet vähemmälle.

~ Salilla käymiseni ei ole sen kummemmin tavoitteellista, kunhan kesällä näyttäisi edes jotenkin hyvältä. Haaveissa olisi kuitenkin kisaaminen, mikäli rahkeet ja motivaatio joskus riittäsi.

~ Ratsastus ja hevoset ovat olleet yksiä tärkeimmistä asioista elämässäni, mutta tällähetkellä pidän rahan- ja ajanpuutteen vuoksi taukoa.

~ Olen kirjoittanut blogia myös aiemmin. Se oli enemmän päiväkirjamainen, enkä pitänyt siitä yhtään ja innostukseni kirjoittamiseen loppui. Saatuani uuden kipinän, halusin aloittaa puhtaalta pöydältä.

~ Olen kilpaillut nuorempana hiihdossa, siinä sen kummemmin menestymättä. Hiihtelen edelleen satunnaisesti, mutta tykkään edemmän juosta aerobiseni.

18 kommenttia:

  1. Ollaan samaa horoskooppia (kalat) sä oot mua muutaman päivän vanhempi. Itse jos valmistun lukiosta, valmistun ruotsin ja pitkän matikan takia heikoin arvosanoin. Reaalit meni seki jees.

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus ja mielenkiintoisia faktoja! :)

    puikoltapudonnut.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva postaus tämmönen, taidanpa jäädä seurailemaan! :)

    Käy ihmeessä kattoo mun blogi: adinasss.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Tosi kivoja faktoja sinusta! :) Mulla oli ihan sama juttu matikan suhteen :D

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
  5. Mä tykkään kans näist faktapostauksista <3

    VastaaPoista
  6. Todella kiva postaus ja mielenkiintoisia faktoja! :)


    ♥ Vilhelmiina Lyydia
    http://vilhelmiinalyydiaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  7. Nää on aina tosi kivoja postauksia kun oppii bloggaajasta kaikkea uutta :)!

    VastaaPoista
  8. Näitä postauksia on niin kiva lukea!:) Bloggaajan oppii tuntemaan taas pikkusen paremmin näiden postauksien kautta - kivoja faktoja oot listannut!:)

    http://elli-amanda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Kiva postaus! Tsemppiä pääsykokeisiin :-)

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista